1. دستگاههای متصل به اینترنت خانه های ما را در دهه آینده متحول می کنند.


در طول دو دهه گذشته، اینترنت نخستین انقلاب دیجیتال را به ارمغان آورد و اینترنت اشیاء (IOT) دومین تحول دیجیتال را ارائه خواهد نمود. با استفاده از اینترنت اشیا، دستگاه های متصل به اینترنت قابلیت های قدرتمند جدیدی را ارائه می دهند، از جمله شخصی سازی موارد استفاده و مهم تر از آن توانایی تقویت فن آوری "ابری"، افزایش قدرت پردازش، کنترل از راه دور، و همچنین توانایی مصرف کنندگان جهت تعامل با دستگاه ها از طریق APP . با اتصال دستگاه های بیشتر و آگاهی از دستگاه های دیگر، اکوسیستم خانه متصل مفهومی بزرگتر از مجموع اجزای خود خواهد بود. اینترنت اشیا برای تغییر روش شما برای انجام کسب و کار و تعامل با مصرف کنندگان ارائه می شود.

2. بازار به ارزش میلیاردها یورو خواهد رسید.


Strategy Analytics ادعا می کند که بازار محلی در اتحادیه اروپا با 50 میلیون خانه در اروپای غربی که از فناوری اینترنت اشیا استفاده می کنند می تواند تا سال 2019 سالانه به ارزش بیش از  15,460,000,000 یورو برسد.

3. تهدید حذف واسطه با مجموعه بازیکنان خلاق برای ورود به بازار محلی از بازارهای مجاور بسیار واقعی است.


پس از سال ها (یا حتی دهه ها) تلاش، در نهایت شاهد ظهور روش های بسیار بدیع برای کسب درآمد از این حوزه هستیم. اینترنت اشیا دارای پتانسیلی برای ایجاد توازن قدرت در شرکتهای مخابراتی، خدمات همگانی، شرکت های بیمه، خرده فروشان و تولید کنندگان است و به رقبا از جمله استارت آپ های جدید و نوآورانه و همچنین بازیکنان بازارهای مجاور فرصت حذف واسطه را ارائه خواهد داد.

4. بازیکنان بزرگ به منظور تحریک رشد اینترنت اشیا نیازمند پذیرش مسئولیت هستند.


بازار همچنان در حال تعریف شدن است، بنابراین اکنون زمان ورود به بازار برای تست استراتژی های جدید، کشف مشارکت های بالقوه، مسیرهای ورود به بازارها و مدل های نوآورانه جدید به عنوان ابزاری برای رشد است. افرادی موفق می شوند که ریسک پذیرند هستند. امتحان کنید، شکست بخورید، یاد بگیرید و دوباره امتحان کنید.

5. تعامل با مصرف کنندگان، تمرکز بر تأمین نیازهای واقعی آن ها.


ده اصل کلیدی مورد نیاز برای موفقیت شناسایی شده است که مهمترین مورد در بین آن ها به عنوان اولین عامل گرایش مصرف کنندگان امنیت است و باید با یک پیشنهاد مبتنی بر نیاز منفرد، ساده، قانع کننده آغاز شود که می تواند شامل یک مرحله باشد. مشتریان خود را در این مسیر قرار دهید؛ اطمینان حاصل کنید که در طول مسیر خانه متصل به اینترنت بخشی از داستان گسترده و قانع کننده فروش است. 

6. ارزش نهایی برای ارائه دهندگان خدمت، خرده فروشان و تولید کنندگان در خدمات خواهد بود.


در ابتدا، بازار ممکن است با یک خرید ناگهانی سخت افزار مصرفی آغاز شود، اما برای اینکه بازار پتانسیل خود را شناسایی کند نیازمند آن است که از تکیه صرف بر فروش سخت افزار مصرفی به خدمات مبتنی بر سخت افزار و از یک اتصال به خدمات متصل حرکت کند.

7. بازار همگن نیست، بلکه متمایز و منطقه ای است و نیازهای بخش های آن باید برآورده شود.


بسیار مهم است که ارائه دهندگان نیازهای متفاوت بازار را بر اساس منطقه منعکس کنند. یک پیشنهاد که ممکن است در یک بازار موجب تحول شود لزوما در دیگری نیز این نتیجه را نخواهد داشت. این بینش به حوزه های خاص، پیشنهادها، محصولات، کانال های بازار و نام های تجاری که انتخاب می شوند مرتبط است.

8. ایجاد یک رابطه برنده- برنده با شرکا.


ایجاد مشارکت با نام های تجاری که موقعیت کلی شما را در مناطق خاص تقویت می کنند و موقعیت های تجاری را که به نفع همه است توسعه می دهد. بازیکنان  نیازمند بیان واضح نحوه گسترش و بسط پیشنهادات مراحل اولیه فراتر از ارزش بدیهی مانند سخت افزار های برنامه محور هستند، که برای فعال کردن خدمات افزایشی و اکوسیستم شرکا ایجاد می شوند. اساس موفقیت ها در بسترهای باز و سریعی کسب می شوند که از شرکای متعدد حمایت می کند و ابزاری را برای درک و کسب درآمد از خانه متصل فراهم می نماید.

9. هیچ استانداردی پاسخگوی نیازهای کل بازار نخواهد بود و از این رو معماری باز پيش نياز این حوزه است.


استاندارد سازی در فناوری یکی از بزرگترین چالش های بازار خانه‌های متصل خواهد بود. در حال حاضر، راه حل های ناسازگار متعددی در سطح قابلیت اتصال و پلت فرم وجود دارد. بر اساس این وضعیت، شرکت دویچه تلکام فرض می کند هیچ گونه استاندارد فنی مسلطی در بازار وجود نخواهد داشت و بسیاری از استانداردها برای سال ها با هم همزیستی خواهند داشت. به این ترتیب، یک پلت فرم باز و انعطاف پذیر پشتیبان بسیاری از استانداردها و فناوری های مختلف تنها راه حل برای این سردرگمی است.

10. پلت‌فرم‌هایی که موارد استفاده متعددی دارند تنها نمونه‌های موفق هستند.


شواهد از بسیاری از بازارهای متفاوت فناوری - سخت افزار و یا نرم افزار - از این دیدگاه که روش های مبتنی بر پلت فرم تنها موارد کاربردی هستند پشتیبانی می کند. به ویژه آنچه نشان داده شده است این است که پلت فرم هایی که توسعه دهندگان را برای فعال سازی ویژگی های پیشرفته و قابلیت ها و پرورش نوآوری تقویت می کنند مواردی هستند که به بزرگترین موفقیت می رسند.

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما