چه نوع دستگاه هایی در سیستم امنیتی خانه هوشمند محبوب هستند؟


خانه هوشمند در حال محبوب شدن است. برای یک خانواده، امنیت نخستین و مهمترین مسئله است. بنابراین، دستگاه های هوشمند مربوط به امنیت نقش مهمی در یک سیستم خانه هوشمند ایفا می کنند. چه نوع دستگاههایی در سیستم خانه هوشمند رایج هستند ؟ بیایید این موضوع را از زوایای مختلف ببینیم.
 

نخست، در نظر گرفتن فضای کلی، امنیت ورودی ها مانند درب، پنجره و دیوار ها ضروری هستند.

 

سنسور درب: به طور مشابه، در مقایسه با قفل هوشمند، حسگرهای درب / پنجره نیز در ورودی ها به کار می روند. اما تفاوت آن ها این است که این محصولات تجهیزات دفاعی فعالی هستند که می توانند وضعیت سنسور را کنترل کنند. هنگامی که وضعیت غیر طبیعی اتفاق می افتد، کاربران می توانند در هر مکانی اطلاعات مربوطه را از طریق تلفن همراه دریافت کنند.

سنسور تشخیص حرکت: مسئول فعالیت های بدن انسان در ناحیه فضایی خاص است. علاوه بر این، سنسور تشخیص حرکت PIR نه تنها می تواند وضعیت غیر معمول را به تلفن همراه کاربر ارسال کند، بلکه معمولا از قابلیت اعلام هشدار محلی نیز پشتیبانی می کند.

دوربین هوشمند: یک دستگاه بصری مهم در سیستم خانه هوشمند است. کاربران می توانند وضعیت خانه را در زمان واقعی در هر موقعیت از طریق دوربین مشاهده کنند. علاوه بر مشاهده از راه دور، دوربین هوشمند همچنین می تواند گشت زنی خودکار، ارتباط دو طرفه، اشتراک چند کاربره، دید در شب، پخش HD و غیره را پشتیبانی کند.

ثانيا، با اینکه " گاز، آب و برق" نيازهاي اساسي زندگي ما هستند. اما گاهی اوقات مسائل ناپایدار خاصی وجود دارد که نیاز به نظارت دارند.

سنسور دود: این سنسور برای تشخیص غلظت دود استفاده می شود. اگر غلظت بیش از حد استاندارد باشد، پیام هشدار به تلفن همراه کاربر ارسال می شود

سنسور نشت گاز (قابل احتراق): سنسور نشت گاز به طور عمده برای تشخیص غلظت گاز قابل احتراق در محیط داخلی به کار می رود و معمولا در آشپزخانه نصب می شود تا از نشت گاز قابل اشتعال جلوگیری شود. پریز برق هوشمند: شارژ به موقع / خاموش کردن / صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست.

پریز برق هوشمند: شارژ به موقع / خاموش کردن / صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست.

در خانه های مدرن، این دستگاه ها می توانند امنیت بیشتری را برای خانواده ها و دارایی آن ها فراهم کنند. برای به دست آوردن تجربه ای کاربر پسند، مهم است که APP یکپارچه ای برای کنترل کل سیستم به کار رود.

 

جهت خرید و سفارش محصول با شماره 22141586 الی 91 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما