صبح خود را با روتین‌ های هوشمندانه‌ ، بهتر شروع کنیم .

 

برای بسیاری از ما صبح بدترین قسمت روز را تشکیل می‌دهد چون خبر از شروع ساعاتی پر از دوندگی و انجام کارهای سخت روزانه و منتظر ماندن پشت ترافیک سنگین شهر می‌دهد . و به همین دلیل مهم است که چگونه صبح خود را شروع کنید .
دستیار هوشمند برای صبح شما به همان اندازه مفید است که یک صبحانه کامل می‌تواند مفید باشد. دستیار هوشمند علاوه‌بر اینکه با شما صحبت می‌کند و گاهی اوقات جملات بامزه‌ای می‌گوید که از خستگی روحی شما می‌کاهد، می‌تواند برای انجام کارهای خاصی برنامه‌ریزی شود تا با شنیدن یک کلمه خاص شروع به انجام آن‌ها کند.
اگر اهل شنیدن موسیقی و اخبار در هنگام صبح هستید یا نیاز دارید که هنگام صبحانه خوردن کسی برای شما یک تاکسی بگیرد و یا هر عادت دیگری در هنگام صبح دارید پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

با چیزهای درست بیدار شوید .
پریدن از خواب با هشدار گوشی مسلما راحت ترین راه برای بیدار شدن و شروع صبح نیست در مقابل دستیار هوشمند شما تنظیم می‌شود تا در ساعتی که می‌خواهید برای شروع لذت‌بخش‌تر روز آهنگ مورد علاقه‌تان و یا هر آهنگ دیگری را پخش کند.

روتین ایده‌آل خودتان را بسازید
هشدار صبحگاهی و بیدار شدن با آهنگ مورد علاقه از جمله امکانات قابل توجه است که دستیار هوشمند می‌تواند برای شما انجام دهد. قدم بعدی چیدن یک سری دستورات در کنار هم و فعال کردن آن‌‌ها تنها با گفتن کلمه جادویی است. تنها کافیست به بخش روتین در منوی دستیار هوشمند خود بروید و روتین آماده‌ای به نام "صبح بخیر" را فعال کنید. حال می‌توانید مشخص کنید که با گفتن یک کلمه مشخص دستیار شما شروع به کارهای مشخص شده بکند مثلا پرده‌ها را کنار بکشد و در مورد آب و هوا به شما بگوید و قرار ملاقات امروز شما را یادآوری کند یا حتی می‌توانید اگر دستگاه قهوه جوش هوشمندی دارید برای شما قهوه را آماده کند.

اعضای خانه را بیدار کنید
اگر شما کسی هستید که مسئول بیدار کردن افراد خانه است و در اتاق‌هایتان سیستم صوتی متصل به دستیار هوشمند دارید پس حتما از این ویژگی استفاده کنید. بیدار کردن کودکان خوابالو بدون رفتن به اتاقشان رویایی است که والدین در سر دارند اما اگر به دستیار هوشمند خود بگویید که پیامی را برای تمام خانه پخش کند، صدای شما را ضبط می‌کند و برای تمام اتاق‌ها پخش می‌کند.

خداحافظی کنید
حال وقت آن رسیده که خانه را ترک کنید و سراغ کارهای روزانه بروید پس اگر نیاز دارید تا وسایل هوشمند به حالت خاصی درآیند به طور مثال لامپ‌های منزل خاموش شوند، کولر یا بخاری منزل خاموش شود، سیستم امنیتی منزل فعال شود و هر روتین دیگری برای منزلتان در نظر دارید پس تنها کافیست تنظیماتی برای دستیار خود در نظر بگیرید تا در صورت گفتن "خداحافظ" تمام این کارها را برای شما بکند .

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما