هزینه های مصرف انرژی خود را با این گجت های هوشمند کاهش دهید!


هیچ دستگاهی دقیق تر از گجت های هوشمندسازی نمی تواند هزینه های مصرف انرژی شما را کاهش دهد. دستگاه های خانه هوشمند علاوه بر اینکه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می کنند این امکان را فراهم می کنند که از زمان خود به صورت کارآمد تری استفاده کنید. با افزودن اتوماسیون خانگی و امکان دسترسی از راه دور به برخی از لوازم خانگی، می توانید مصرف انرژی خود را کاهش داده و در نتیجه هزینه کمتری برای انرژی پرداخت کنید. در ادامه به معرفی محصولاتی می پردازیم که برای این کار به شما کمک می کنند.

  

 

چراغ های روشنایی
لامپ های هوشمند از نوع LED هستند و طول عمر بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند. مسلما هرچه طول عمر لامپ بیشتر باشد هزینه کمتری صرف خرید لامپ های جدید می شود. از سوی دیگر لامپ های LED 70 تا 80 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های قدیمی مصرف می کنند. 
علاوه براین مهمترین تفاوت لامپ های هوشمند قابلیت کنترل از راه دور آن ها است. دیگر نگران نباشید که لامپی در خانه روشن رها شده است. هوشمند بودن این لامپ ها موجب می شود از هر فاصله ای و در هر زمانی شما قادر به کنترل آن ها باشید. 
پریز هوشمند
پریزهای هوشمند به سادگی و به طور مستقیم به یک پریز برق معمولی متصل می شوند و سپس شما می توانید هر دستگاهی را به آن متصل و یا به عبارت دیگر هر دستگاهی را هوشمند کنید. پریز هوشمند به شما کمک می کند تا هر دستگاه برقی در منزل خود را به راحتی از طریق اپلیکشن بر روی تلفن همراه کنترل کنید!  برای انتخاب یک پریز هوشمند مناسب تنها باید به این نکته توجه کنید که پریز هوشمند برای لوازم برقی منزل شما مناسب باشد. این گجت، هوشمندسازی منزل شما را آسان و مقرون به صرفه می کند. چه در منزلتان گجت های هوشمند سازی داشته باشید چه اولین گجت برای هوشمندسازی منزلتان باشد، بدون شک پریز هوشمند یک جزء ضروری برای کاهش هزینه های خانواده است.
ترموستات هوشمند
ترموستات ها یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های مصرف انرژی هستند. برای مثال ممکن است شما بخواهید دمای اتاق در زمانی که خواب هستید چند درجه خنک تر شود ترموستات هوشمند این تغییرات را به طور خودکار در زمان تعیین شده انجام می دهد و نتیجه را در قبوض خود خواهید دید.
در برخی از برندها، ترموستات های هوشمند در طول زمان عادات شما را یاد می گیرند و می دانند که دمای ترجیحی شما در ساعات مختلف روز و شب چیست. ترموستات هوشمند نه تنها فضای زندگی شما را راحت تر می سازند بلکه کمک می کنند تا هرگونه هدر رفت انرژی را رصد و از آن جلوگیری کنید.
 پرده های هوشمند
بدیهی است که پرده ها از نفوذ گرما و یا سرما به داخل خانه جلوگیری و به خنک یا گرم نگه داشتن آن کمک می کنند و به این ترتیب از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند. 
پرده های هوشمند می دانند که باید در روزهای تابستانی بسته شوند، تا باد کولر از درزهای پنجره ها خارج نشود و در روزهای سرد زمستانی کنار می روند تا نور خورشید به داخل بتابد و خانه را گرم و روشن کند. و همه این کارها به راحتی از طریق اپلکیشن روی تلفن همراهتان قابل کنترل است، به همین راحتی هزینه های مصرف انرژی در خانه ی شما کاهش چشمگیری خواهد داشت.

این گجت های هوشمند کاهش هزینه های شما را تضمین می کنند. خانه و مصرف انرژی خود را هوشمند کنید!

 

 

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما