دزدگیر بی سیم - سیستم دزدگیر بیسیم منازل ارزان ، امن و کاربردی - دزدگیر با قابلیت نصب سیم کارت و رم

سیستم دزدگیر بی سیم خانه انسی

یکی از مهمترین اقداماتی که امروزه در زمینه افزایش امنیت در جامعه صورت می گیرد ، هوشمند سازی خانه است . متاسفانه همزمان با پیشرفت تکنولوژی ، راه های سرقت نیز پیشرفته تر شده و در نتیجه افزایش امنیت ساختمان ها و منازل مسکونی از اهمیت بیشتری برخوردار است . شما به کمک دزدگیر بیسیم می توانید یک خانه ضد سرقت را داشته باشید که در هر لحظه ایمنی کامل را برای شما برقرار می کند .
از زمانی که شما منزل را ترک می کنید تا زمان بازگشت به خانه ، این امکان وجود دارد که دزد وارد خانه شده و اموال شما را به سرقت ببرد . اما اگر شما هوشمند سازی خانه را به کمک دزدگیر بی سیم انجام دهید ، اطمینان خاطر خواهید داشت که در صورت ورود فرد غریبه به خانه ، آژیر به صدا درآمده و در نتیجه همسایگان متوجه حضور سارق در منزل شما خواهند شد .
ویژگی های هوشمندسازی خانه با دزدگیر بیسیم :
بهترین راه حال برای هوشمند سازی خانه خانه این است که سیستم دزدگیر به هیچ عنوان مشخص نباشد زیرا در غیر این صورت سارقان می توانند با یک نقشه از پیش تعیین شده ، سیستم دزدگیر را غیر فعال کرده و وارد خانه شما شوند . در این زمان است که استفاده از دزدگیر بی سیم بهترین راهکار برای غافلگیری سارقین خواهد بود . این دزدگیر از امکانات زیر برخوردار است :
1- همان گونه که از نام دزدگیر بیسیم مشخص است ، برای هوشمند سازی خانه به کمک آن نیازی به سیم کشی های طویل و پیچیده نیس ت. بلکه تا جایی که امکان دارد، تعداد سیم ها در راه اندازی آن کم شده اند .
2- برای دزدگیر بیسیم چند ریموت ساخته شده است که شما می توانید هر کدام از آن ها را به یکی از اعضای خانواده خود بدهید تا بتوانند برنامه های آن را کنترل نمایند .
3- مسلما هوشمند سازی خانه زمانی می تواند مفید واقع شود که در صورت ورود سارق به منزل ، شما را در هر لحظه و در هر مکان، با خبر کند . دزدگیر بیسیم به خط موبایل شما و چندین نفر وصل خواهد شد . بلافاصله بعد از ورود دزد به منزل، تلفن همراه شما زنگ خواهد خورد و شما می توانید سریعا به منزل بازگردید. حتی این امکان وجود دارد که چند خط تلفن را برای دزدگیر بیسم تعریف نمایید تا ر صورت عدم در دسترس بودن شما ، اطرافیانتان متوجه این اتفاق بشوند .
4-    امکان تعریف چندین آژیر بر روی دزدگیر بیسیم وجود دارد تا از این طریق هوشمند سازی خانه با کیفیت و امنیت بیشتری صورت گیرد .

سفارش دزدگیر بی سیم

 

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما