سیستم حفاظت مکانیک و الکترونیک هوشمنـــد
 

طراحی و پیاده¬سازی انواع سامانه¬های حفاظت مکانیک و الکترونیک به صورت یکپارچه و هوشمند در سازمان ها و اماکن حساس در جهت ایجاد یک شهر امن


از طریق سیستم های حفاظت الکترونیک هوشمند در سازمان ها و اماکن حساس می توان به شهر امن دست یافت. سامانه های حفاظت الکترونیک شامل انواع سیستم های دوربین مدار بسته، دزدگیر، اعلام حریق، کنترل تردد و حفاظت پیرامونی می باشد. چنانچه بتوان از طریق طراحی یک سیستم حفاظتی جامع در سازمان ها، امنیت اماکنی نظیر بانک ها، سازمان های دولتی، کارخانه ها، مراکز بزرگ تجاری و اداری و حفاظت وزارت خانه ها را در دستور کار قرار داد قطعا نتیجه منجر به افزایش امنیت در شهرها می گردد. به عنوان مثال در مقوله هوشمند سازی سامانه های حفاظت الکترونیک، یکپارچه سازی انواع تجهیزات حفاظتی با یکدیگر و عملکرد این سامانه ها به صورت هوشمند مد نظر قرار می گیرد و در صورت ورود غیر مجاز در هر سایت، پس از تشخیص حرکت متخاصم توسط سنسورها و دوربین ها می توان سوژه را رصد و تعقیب نمود. آژیر های ضد سرقت و روشنایی اضطراری به همراه فنس مجازی در حفاظت پیرامونی در سناریوهای مختلف تهدیدات و خطرات بسیار موثر خواهد بود.

 

 

 

 

 

سیستم حفاظتی بانک، انواع دزدگیرهای هوشمند، سیستم حفاظت پیرامونی، انواع سیستم های امنیتی در شهرداری ها، آموزش سیستم های حفاظتی، دوربین های مدار بسته، سنسورهای تشخیص حرکت، آژیر های خطر، دوربین های تحت شبکه و POE، روش های مختلف انتقال تصاویر، پدال های دزدگیر، سیستم های کنترل تردد، انواع گیت ها و ایکس ری های نفر رو و خودرو، بازرسی هوشمند، ذخیره سازی تصاویر، مدیرت پهنای باند و ... از مفاهیم و مقوله های پر کاربرد در حوزه سیستم حفاظت الکترونیک می باشد. به علاوه بکار گیری انواع قفل های مکانیکی، قفل های دیجیتال، قفل های برقی، انواع درب های ضد سرقت، قفل های هوشمند، انواع راه بند ها، پدال های سرقت، شیشه های ضدگلوله و سنسور شکست شیشه به همراه انواع سنسورهای لرزشی نیز از مباحث مدنظر در حفاظت مکانیک می باشد.

ناگفته نماند

 

قبل از اجرای یک سیستم حفاظت الکترونیک، بکارگیری یک سیستم حفاظت فیزیکی در اولویت می باشد. در سیستم حفاظت فیزیکی، دیوارکشی یا تقویت دیوارها، انواع سیم خاردار، حفاظ های شاخ گوزنی، فنس ها، حفاظ های آکاردئونی، نرده های فلزی، سیم خاردار حلقوی تبری، حصار، حفاظ پنجره و دیوار به همراه سیم خاردار خطی سوزنی و ... مد نظر قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما